"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ "ӨРКЕН" БӨБЕКЖАЙЫ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ЯСЛИ-САД "ӨРКЕН" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

Біздің Instagram

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№2 педкеңеске тақырыптық бақылау

01.12.2017

«Мектепке дейінгі

балалардың тілдерін дамытудағы көркем әдебиеттің рөлі» атты №2 педкеңеске

тақырыптық бақылау

 

Тақырыбы: «Мемлекеттік

стандартқа сәйкес бала бақшадағы сөйлеу ортасының жағдайын көркем

әдебиетпен амалдарымен талдау»

 

Бақылау мерзімі: 13 – 24 қараша 2017ж.

 

Комиссия мүшелері: меңгеруші 

Островская Л.Г,

                                 педагог-психолог Муканова Ж.Т.

       

                     

   логопед Галкина Н.М..

                   

             әдіскерлер Жанбаева Д.М., Валиева З.Р.

 

 

 

Мақсаты: Мектепалды

балаларды көркем әдебиетпен таныстыру арқылы бала бақшадағы сөйлеу ортасының

жағдайын талдау

 

 

Міндеттері:

1.   

Мектепалды балаларды көркем

әдебиетпен таныстыру арқылы оқу-тәрбие жұмысының нәтижелілігін анықтау

2.   

Жағымды тәжірибені анықтау мен

тарату

 

Бақылауға қатысушылар: әдіскерлер

                                                 

мамандар

                                                 

тәрбиешілер

 

  

Бақылау сұрақтары:

1.Мектепке дейінгі балаларды көркем әдебиетпен

таныстыру арқылы топта жағдай жасау.

2.Көркем әдебиетпен таныстыру бойынша балалармен

жұмысы кезіңдегі әртүрлі әдістер мен түрлерді жоспарлау.

3.Көркем әдебиетпен таныстыру бойынша балардың

даму деңгейін бағалау

4. Көркем әдебиетпен таныстыру бойынша

педагогтардың оқу қызметін ұйымдастырудағы профессионалдық икемділіктерін

бағалау

5. Көркем әдебиетпен таныстыру бойынша

ата-аналармен қарым-қатынас жасауда сан алуан түрлерді анықтау.

 

 

 

 

 

Тақырыптық бақылаудың жоспары

   

 

Бақылау сұрақтары:

 

Бақылау әдістері

Материалдар

1.

Жағдай

жасау

Пәндік-дамытушылық

ортаныы талдау

(кітап

бұрышының болуы, Ақын  мен жазушылар

туралы ақпарат, балар.

Карта анализа предметно-развивающей

среды (книжного уголка)

2.

Әртүрлі әдістер мен түрлерді жоспарлау

Тәрбиешілердің

апталық жоспардың талдауы

Карта проверки планов

воспитательно-образовательной работы

3.

Даму деңгейін бағалау

Сабақтағы

балалар қызметінің талдауы

ҰОҚ

өткізудің талдау картасы

4.

Көркем әдебиетпен таныстыру бойынша педагогтардың

оқу қызметін ұйымдастыру кезіңде профессионалды икемділіктерін бағалау

ҰОҚ

өткізудің талдауы

ҰОҚ

өткізудің талдау картасы

5.

Берілген

тақырып бойынша ата-аналармен жұмыс жүргізу

Топтағы

көрнекілік ақпараттың талдауы

Ата-аналармен

жүргізілген сауалнама

Топтағы

көрнекілік ақпаратты талдаудың картасы

Ата-аналармен

жүргізілген сауалнама

 

 

 

 

 

 

 

Бақылау кезіңде орнатылған:

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасына сәйкес

перспективтік және күнтізбелік жоспарлаудың негізінде мектепке дейінгі

балаларды көркем әдебиетпен

таныстыру. Апталық циклограммаларды талдауда тәрбиешілер көркем әдебиеттің

баланың жан жақты дамудағы  маңыздылығын

түсінеді және көркем сөзді қолдануды тек қана ҰОҚ-ның «Коммуникация» бөлімінің

«Көркем әдебиетпен таныстыру» тарауында емес, күн тәртібін ұйымдастыру мен

басқа сабақтарда да қолданылатыны анықталды. Мектепке дейінгі

тәрбие беруді жаңарту дәл осындай біріктіруді көздейді.

Өлеңдер, жұмбақтар қолданылып, сан алуан көркем әдеби шығармаларды оқу мен

оларды талдау ұйымдастырылады, ертегілер мен қысқа мәтіндер драмаландырылады.

Көңілді қысқа өлеңдер мәдени-гигиеналық дағдыларды жүргізгенде, тамақтанғанда,

ұйқыға жатқанда, серуенге жиналу кезіңде жағымды эмоциялық  көніл-күйді 

ұйымдастырғанда қолданылады. Қазақ тілде көркем сөзді қолдануды

жоспарлау мен іске асыруды №1,7,12 топтарға көңіл аудару керек. Содан басқа

балармен жұмыс жасағанда әр түрлі жұмыс формалары мен әдістерді жоспарлап,

оларды көркем әдебиетке дғдыландыру керек.

Балардың көркем әдебиетпен танысуға мүмкіндік жасаған

пәндік-дамыту ортаны зерртеуде бүкіл топтарда бай кітап қоры бар (ертегілер,

өлендер, мәтіндер, жинақтар), кітап бұрыштары орналасқаның көрсетті.

Жазушылардың портреттері бар, бірақ олардың шығармашылығы жайлы материалдар

жоқ. Казақ жазушыларыдың портреттері аз. Тақырыптық папкалар,  альбомдар, 

шығармаға байланысты суреттер бар.

 

Ата-анамен жұмыстың қорытындысы:

Ата-аналармен жүргізілген сауалнама «Баланың кітапқа

қызығушылығын тәрбиелеу. (№2 педкеңеске)

Қатысты 82 ата-ана (8 топтан).                                      Мерзімі 13-15.11.2017ж.

Ата-аналар балалардың тәрбиесіне немқұрайлы емес.

Сондықтан балаларды кітап оқуға тартады және олардың қызуғушылығын жақтап

отырады (сауалнамалар тіркелген) .

Барлық

жастағы тәрбиешілерге ұсыныстар:

1.Кітап

бұрышында балалармен жеке жұмыс жүргізу.                                         Орындалу

мерзімі әрдайым

2.Мектепке

дейінгі балалардың көркем әдебиетпен танысудың әдістерін түрлендіру.

Орындалу

мерзімі тез арада.                                                                      

3.Балалардың

кітапқа қызығушылығын арттыру үшін ата-анамен жұмыс жүргізу.

Орындалу

мерзімі тез арада.                                                                      

.                                                                      

Комиссия мүшелері:

 

Меңгеруші Островская Л.Г.

Педагог-психолог

Муканова Ж.Т

әдіскерлер Жанбаева Д.М., Валиева З.Р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 320


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст