"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ "ӨРКЕН" БӨБЕКЖАЙЫ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ЯСЛИ-САД "ӨРКЕН" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

Біздің Instagram

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепке дейінгі мекемелердің эстетикалық мамандарының қалалық семинары "Шығармашылық арқылы сауықтыру"

27.11.2020

Балалардың денсаулығын нығайту мәселесі бүгінгі күні өте өзекті. Қазіргі кезде барлық мұғалімдердің бірінші кезектегі міндеті - балаларды салауатты өмір салтының ережелерімен және дағдыларымен таныстыру арқылы тәрбиеленушілердің денсаулығын нығайту және дұрыс өмір салты мәдениетін қалыптастыру.

           №37 «Өркен» балабақшасының жылдық жұмыс жоспарына сәйкес қаладағы мектепке дейінгі мекемелердің эстетикалық цикл мамандарының семинары өткізілді. Іс-шара «Шығармашылық арқылы сауықтыру» тақырыбына арналды. Ұйымдастырушылардың мақсаты - эстетикалық тәрбие призмасы арқылы қолданылатын денсаулық сақтау технологияларының бай әлеуетін көрсету. Іс-шараны ұйымдастыру кезіндемамандардың өзара әрекеттесуін қашықтықтан ұйымдастыруға байланысты түзетулер енгізу қажет болды.

          Мектепке дейінгі даярлық  топтарындағы сабақтар көрсетілім ерекшеліктерін есепке алумен түсірілді (техникалық мүмкіндіктер, уақыт шегі, іс-әрекеттердің кезектесіп ауысуы). Дайындалған бейне материалдың сапасы Интернет байланысының тұрақсыздығынан бұзылмауы үшін бейне материал YouTube каналына орналастырылды. Семинарға қатысушылар чаттағы сілтеме бойынша оны тамашалады.

           Хореографтар жұмысының ерекшелігі ол белгілі бір нәтижеге қол жеткізу -  түрлі іс-шараларға би қойылымдарын дайындау. Сонымен әр  маманның қоржынында көптеген дайын композициялар болады. Бірақ хореограф А.А.Проданова басқаша форманы таңдады –әсерлілігі аз, бірақ көп жұмысты қажет етеді.Мектепалды даярлық тобының балаларымен жалпы дамыту сабағы өткізілді. Дәл осы жұмыс тәрбиеленушілердің ата-аналары үшін ғана емес, балабақша тәрбиешілері үшін де жабық болып қала бермекші. Мұнда топтарға бөлу, ойын бойынша орынға тұру, аймақтар бойынша жаттығу жасау, ойын-пластика сияқты әдістер көрсетілді.Психо-гимнастиканың хореографиялық этюді  балалардың жасырын мүмкіндіктерін - музыкадағы өзгерістерді есту және оларды пластик арқылы жеткізу қабілеттерін ғана емес, сонымен бірге педагогпентығыз байланысын көрсетті.

           Музыкажетекшісі - О.В.Корябкина балалармен жұмыс жасаудың стандартты емес түрін - тұзды үңгірде сауықтыру ойын-жаттығуын таңдады. Көптеген мектепке дейінгі мекемелерде балалардың денсаулығын нығайтуға арналған осындай жағдайлар бар. Педагог ұсынған әдістер балалардың денсаулығына пайдасын тигізіп қана қоймай, оларды шығармашылықпен дамыту арқылы уақытты қалай өткізе алатындығын көрсетеді.Шығармашылық, ертегі терапиясы және ойын арқылы денсаулықты сақтау технологияларының элементтерін қолдану сабақ барысында балалардың назарын аударып қана қоймай, олардың көркемдік және музыкалық қабілеттерінің көрінуіне жағдай жасауға көмектесті.В.Емельяновтың арт-терапия, тыныс алу, фонетикалық және артикуляциялық гимнастика тәсілдерінің ойластырылып кезектесуі; коммуникативті ойындар, К.Орфф жүйесі бойынша ән айту және импровизациялық музыка; өзін-өзі уқалау кезінде музыка тыңдау және тұзды үңгірдегісауықтыру сау әдеттер мен жақсы көңіл-күй елі бойынша қызықты саяхатқа айналдырды.

Просмотров: 310


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст